Sweet Cottage

Sweet Cottage
Homemade cakes, cupcakes, tartlets, brownies & chocolates. Based in Puchong

Wednesday, April 20, 2011

Sweet Cottage dapat Review LG Optimus 2x

Eh, bukan blog Sweet Cottage tapi my personal blog yg dapat review.heheh ;p
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Almost 1 week saya guna, baru hari ni sempat saya nak review LG Optimus 2x ni.To be honest, saya langsung xpernah ada smartphone. Just belek2 member punya je. Tapi xdela nak amik tau sangat function yang ada dalam smartphone tu. Lepas baca review smartphone yang pernah blogger2 lain buat, barula saya faham smartphone ni ada pelbagai jenis OS - sama je macam komputer..... nak tau lebit lanjut? Klik link ni je - Review: LG Optimus 2x

2 comments:

toyolkiut said...

TK lagi la..
pkai phone cikai je..
hehe..

syuwai said...

dah tengok.. gambar coklet2x tu buat aku terliuq!

miahahaha

btw, ada entri untuk anda http://syuwaistory.blogspot.com/2011/04/berita-gembira-jom-tebus-shawl-anda.html

Other News