Sweet Cottage

Sweet Cottage
Homemade cakes, cupcakes, tartlets, brownies & chocolates. Based in Puchong

Reminder!

* Untuk mengetahui harga, sila hubungi Sweet Cottage

* Selepas anda membuat pembayaran, sila emailkan transaction details kepada saya. Print Screen page 'successful transaction'.

* Sekiranya anda menggunakan Cash Deposit Machine, sila scan resit dan email kepada saya ataupun MMS resit tu kepada no hp saya.

* Bukti ni adalah sangat penting untuk saya keep track payment yang telah anda buat. Reference no saya tidak terima.

* Sweet Cottage sekarang tidak lagi beroperasi sepenuhnya di Putrajaya. Kami sekarang beroperasi di Kinrara Puchong. Tetapi penghantaran ke Putrajaya tetap ada hanya pada hari Sabtu.

* Kerjasama anda sangat saya hargai :)

Monday, February 28, 2011

Contoh Coklat

Hi All..

Dekat bawah ni ada sample2 coklat yang baru kami buat. So, enjoy the pics!!

- praline -


- lollichoc -


- Gift Pack - Cornflakes Coklat -

Boleh check link ni kalau anda mahu mengetahui harga-harga pasaran homemade chocolate by Sweet Cottage

No comments:

Other News